By MS|Feb 28, 2020

Глядач має всі можливості обирати саме той контент, який його влаштовує, а провайдери вимушені боротися за кожного абонента та шукати нові шляхи для залучення аудиторії.

By MS|Dec 05, 2019

Конкуренція потребує нових рішень та нового підходу до рекламного протистояння. Гравців, що застосують ефективні медійні стратегії очікують кращі позиції на ринку.

By MS|Dec 04, 2019

Основою розвитку фінансової категорії стали організації, що спеціалізуються на мікрокредитуванні, а також пропозиції споживчих кредитів від банків. Доля сегменту «Кредити» у 2019 році склала 55%(ТБ рейтингів за eqGRP), а з них 84% - це мікрокредитування та споживчі кредити.

By MS|Dec 02, 2019

Понад 50% українців мають домашніх тварин. Значна частина з них проживає у сільській місцевості, але й у містах це близько 4,4 млн осіб віком у віці 16-65 років.

By MS|Nov 14, 2019

20-го січня 2020 року відбудеться кодування українських телеканалів на супутнику, а для продовження перегляду буде необхідно підключитись до офіційного оператора.

By MS|Oct 01, 2019

Основні тенденції активності гравців пивної категорії, динаміка  споживання та знання ключових торгових марок.

By MS|Sep 08, 2019

Вибори не тільки дають надію голосуючим на позитивні зміни в країні, а також є предметом для оцінки ефективності медіа-інвестицій.

By MS|Sep 07, 2019

Фармацевтична категорія — головний інвестор телевізійних каналів.